Wysokie rabaty
Gwarancja
Dodaj kamere

Polecane strony

archiwum CCTV - info o zmianach i nowościach

uchwyty LCD plazma - profesjonalne uchwyty do monitorów i TV LCD / Plazma - producent

monitoring CCTV - hurtownia zabezpieczeń, systemy alarmowe, kamery, monitoring ip

monitoring ip cyfrowe systemy CCTV ip

Uchwyty LCD TV

Pomoc techniczna Pomoc techniczna

Sierpień 2005



2005-08-31 Wed 11:00:35  



2005-08-30 Tue 13:14:16  



GV 1240 to karta z najnowszej linii produktów GeoVision producenta systemów monitoringu cyfrowego. Karta posiada wbudowane mechanizmy zliczania obiektów oraz ich śledzenia oraz współpracuje z kamerami szybkoobrotowymi.  



Nie jest tajemnicą, że kamery telewizji dozorowej instaluje się nie tylko w obawie przez zagrożeniami zewnętrznymi. Statystyki wskazują, że w przypadku wielu rodzajów działalności gospodarczej zagrożenia wewnętrzne (chodzi głównie o pracowników) są o wiele większe niż możliwe włamanie, napad itp. Nasi klienci często niestety sobie nie zdają sprawy jak wiele strat może być przyczyną działań pracowników. Dążąc do obniżenia kosztów realizacji systemu telewizji CCTV decydują się na instalację kamer jedynie na zewnątrz budynku lub obserwujących tylko klientów przy półkach z towarem, obok kas a nie widzących dokładnie działań kasjerek. Jest to jeden z powodów dla których podejmujemy się kompleksowych instalacji i wdrożeń systemów CCTV, a nie jedynie przykręcenia kamer. Każdy obiekt jest dokładnie analizowany - znajdujemy "dziury" w zabezpieczeniach takie jak na przykład zaplecza, gdzie pracownicy przyjmują towar na magazyn. Pozostawienie jednej luki w systemie zabezpieczenia może obrócić całą inwestycję w bezsensowny wydatek pieniędzy, gdyż nie zmniejszą się straty spowodowane kradzieżami. Jak kamery wpływają na relacje pracownicy - pracodawca? Wielu właścicieli firm lub menedżerów obawia się instalować kamery telewizji CCTV obserwującej pracowników w obawie przed okazaniem im w ten sposób braku zaufania a w efekcie przed pogorszeniem relacji na linii szef - pracownicy. Doświadczenia pokazały, że zwykle bywa wręcz odwrotnie po instalacji kamer CCTV. Dużo zależy od sposobu wdrożenia systemu przez instalatora (nas) oraz szefa firmy/działu. Pracownicy znacznie lepiej przyjmują kamery obserwujące ich pracę, jeśli przed ich instalacją szef przedstawi cele instalacji systemu oraz korzyści wynikające z ich instalacji także dla pracowników: - poprawa bezpieczeństwo pracy, - wykrycie nieuczciwych klientów, - ustalenie niesumiennych pracowników jeśli wiadomo, że tacy są, - wymierne korzyści z zastosowania systemu CCTV. Uczciwie pracujący pracownicy zwykle nigdy nie mają nic przeciwko kamerom. Są wręcz zadowoleni, gdyż nieuczciwe działania innych osob obciążają ich moralnie (odpowiedzialność zbiorowa, gdy nieznani są sprawcy) lub czasami finansowo (odpowiedzialność materialna). Kamery i telewizja przemysłowa w firmie mogą więc niejako "oczyścić atmosferę" wśród pracowników, gdyż uczciwi, którzy ze źle pojętej solidarności nie chcieli zgłosić kto przyczynia się do strat, byli "deprawowani" faktem, że komuś z ich otoczenia różne przekręty uchodzą bezkarnie. Warto aby pracodawca uświadomił pracownikom, że nie zamierza obserwować non stop ich pracy a jedynie rejestrować na taśmie i przeglądać jeśli zajdzie potrzeba. Innym przypadkiem jest kiedy pracodawca instaluje kamery wyłącznie do zmotywowania pracowników do wydajniejszej pracy. Tutaj niechęć pracowników może się pojawić, jednak i w tym przypadku można ją zminimalizować pamiętając o następujących regułach: - instalacja kamer nie może być substytutem dla innych działań z dziedziny zarządzania mających na celu umotywowanie pracowników. Z pewnością nie może być jedynym przedsięwzięciem w tym celu podejmowanym przez menedżera. Należy rozważyć takie działania jak zmianę systemu wynagrodzeń np. z płacenia za godziny na płacenie za godziny plus premia za wyrobienie zakładanego planu lub uznaniowa, praca na akord itp. Warto także wprowadzić arkusze ocen pracowników, przeprowadzać rozmowy o efektach pracy z każdym pracownikiem przy okazji wypłaty wynagrodzenia. Należy się przyjrzeć czy wśród pracowników nie ma osób, które wpływają szczególnie deprawująco na innych np. nie pracując prawie w ogóle (gdyż brakuje im pracy) lub wykonując prace niestarannie. Przed przystąpieniem instalatora (naszej firmy) do pracy należałoby przeprowadzić rozmowy z pracownikami. Polityka otwartości i szczerości powinna przynieść efekty. Należy jeszcze raz przypomnieć każdemu, jakie są zadania stawiane przed nim, na jakie warunki i wymogi co do ilości pracy się zgodził gdy podejmował pracę i że przez instalacje kamer chcemy doprowadzić do sytuacji, w której będzie to realizowane. Wyjaśnijmy jakie są bezpośrednie przyczyny instalacji kamer (spadek wydajności, wyższe wymagania jakościowe stawiane przez kontrahentów firmy itp.) Zapytajmy pracowników czy mają jakieś sugestie jak podnieść wydajność pracy, co chcieliby zmienić w firmie (poza warunkami płacowymi). Nawet jeśli szef nie ma w zwyczaju słuchać pracowników i prowadzi politykę jednoosobowego zarządzania, powinien sprawić wrażenie zainteresowanego ich opinią. Jest to istotny element zwiększający zaufanie do pracodawcy jako koncentrującego się nie tylko na realizowanych zadaniach ale również na potrzebach/opiniach pracowników. Kamera w czujce Kamera sufitowa Nadajnik CCTV Odbiornik CCTV Albo nie rozmawiajmy w ogóle. Zainstalujemy miniaturowe kamery w dni wolne od pracy. Zostawimy tylko pracownikom miejsce w firmie, gdzie będą mogli zachować pełną prywatność (np. stołówkę, palarnię). Od tej zasady mogą być wyjątki ale zastosowanie się do niej pozwoli uniknąć skojarzeń, że pracownicy występują w programie "Wielkiego Brata". Ponadto jest to zgodne z generalną zasadą, że instalujemy kamery w lokalizacjach wynikających z założonych celów systemu CCTV.  



2002: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2003: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2004: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2005: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2006: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2007: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2008: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2009: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2010: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2011: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2012: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

2013: [1] [3] [4] [5] [6] [7] [9] [10] [11] [12]

2014: [1] [4] [5] [6] [8] [9] [10] [11]

2015: [4] [5]

2016:

2017:

2018:

2019:

Oferty specjalne
Newsletter Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami!

KAMERY.PL na YouTube KAMERY.PL na Facebook Odwiedź KAMERY.PL również na:

info